I'm Not Smart , I'm Just Wearing Glasses

Entry Mengantuk

Assalammualaikum | hai peeps.


Ekceli aku dah mengantuk gila dah skang ni. Kalau aku sampai kepala atas bantal sure aku lelap punya la. Tapi aku ada benda lagi nak kena setel. 

So today i've been busy tidying my home, especially my room. Tabah takdela busy mana pun tapi aku kan jenis pemalas so kemas sikit-sikit tu for me its such a big deal. Hari khamis ni nenek belah mak aku nak datang so korang faham-faham je la kalau puan-puan terhormat nak turun padang kita nak kena buat apa kan hahahaha. 

Bilik aku tak la serabai sangat pun. Ok je aku tengok tapi yelaa, nak kena halau semua habuk-habuk tu blah dari bilik tu since my nenek is soooo comfortable to sleep in my room kan. Jadi kalau nenek dtg aku kena merempat tempat lain la. Contohnya sofa. Aku ok je tidur atas sofa. Aku mmg suka tidur situ sambil on tv hahahaha (then keesokan paginya aku kena marah sbb biar tv terpasang sampai ke subuh)Aku takut hantu guys. Sbb tu la aku biar je tv tu kehkeh. 

Nak cerita pasal semalam sikit laa . hehe semalam pergi ni haa karnival seni kat Dectar UKM . Best laa sebab bukan wakil ukm je buat show ada jugak dari thailand , viatnam, indonesia , apatah lagi tak ingat. Yang paling tak boleh blah ada show yang sekumpulan laki tu seksi gila. Hahha apa lagi tutup mata laa. Panas kejap Dectar masa tu . huhuu tu jelahh nak cerita. Apa apa pon semalam enjoy laa. Dah dahh ni sebenarnyaa ngantuk sangat dah ni tapi kena jugak buat entry ni . Huhuuu 


Gais, apa kata aku sambung kemas-kemas bilik esok je? sbb aku dah mcm zombie dah weyhh siryes! Kena lelap jugak ni. Esok pagi nak kena pi bank sebab nak tukar kad bank. I supposed to go to the bank pagi tadi tapi sbb ada something come up then tak jadi la nak pegi. 


Then, till here guys. Goodnite!